Cees

Senior

JavaScript / Vue Developer

Beschikbaar vanaf: 
Binnenkort beschikbaar
Oct 2023
Per Direct
Per Direct
Uur beschikbaar: 
40
Talen: 
NL, EN
Residentie: 
Apeldoorn
Nederland
Dagen op kantoor: 
In Overleg
Max reistijd per dag: 
2
uur
In Overleg

/ Skill Matrix

Language / Framework

JavaScript
VueJS
.Net
.NET
C#
HTML
CSS
Unity
Next.JS
React
Java
.NET Core
Node.JS
C++
Unreal Engine 4
Python
PHP
Laravel

Level

Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior

Years of Experience

10
10
12
10
10
10
10
10
6
4
4
3
3
3
3
2
2
2

/ Personal Information

/ Education & Certificates

Jul 2020
Game Engineering

Saxion Enschede

Jun 2015
Game Development

Deltion College

/ Screenings

Alle screenings zijn uitgevoerd door onze screeningspartner PESCHECK.

No items found.

/ Typeracer Score

 WPM

Hoe hoger de TypeRacer-score hoe sneller de developer jouw code gaat kloppen en dus het project afrondt. Zelf een TypeRace doen? Dat kan hier! De afkorting 'WPM' staat voor 'words per minute'.

Average
Super Speed
0 WPM
45 WPM
160+ WPM

/ Work Experience

Januari 2022
 - 
Current
september 2023

Software Developer | Berlinger

Ik werkte aan de Berlinger SmartView webapplicatie, die wereldwijd door grote bedrijven werd gebruikt om sensorgegevens zoals temperatuur en luchtvochtigheid te monitoren. Het oorspronkelijke platform was verouderd en gebouwd in PHP, Smarty en JavaScript. Vanwege de introductie van een nieuw type sensor kreeg ik de opdracht om de website volledig opnieuw te ontwikkelen als een schaalbare Vue 3 Web App. Ik was verantwoordelijk voor de backend-ontwikkeling in PHP Laravel en Node.JS. Daarnaast gaf ik advies over de functionaliteiten, stuurde een frontend ontwikkelteam van meer dan 6 personen aan, en assisteerde de product owner bij het creëren van user stories. De eerste officiële release ging live en werd meteen in gebruik genomen door grote farmaceutische klanten. Verdere ontwikkelingen waren gepland, maar deze waren afhankelijk van de feedback die werd verzameld uit trials met de huidige versie.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • PHP
  • Smarty
  • Node.JS
  • Laravel
April 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Mijn Improvers

Ik werkte aan Mijn Improvers, een innovatief verkoopplatform waar bedrijven hun producten en diensten kunnen aanbieden via campagnes. Het oorspronkelijke platform was gebouwd in SalesForce en de opdracht was om dit volledig opnieuw op te bouwen met een nieuw design. Ik was verantwoordelijk voor zowel de frontend-ontwikkeling in Vue 3 als de backend-ontwikkeling in Strapi. Daarnaast stuurde ik een team van 3 tot 5 personen aan. Op woensdag 21 juli ging de nieuwe versie van Mijn Improvers live. De lancering verliep soepel en we ontvingen veel positieve feedback. Het platform wordt nu actief gebruikt door honderden zelfstandige verkopers.

Methoden en technieken

  • Vue
  • Strapi
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Software Vrienden

Ik werkte bij Software Vrienden, een detacheringsbedrijf gespecialiseerd in softwareontwikkeling. Mijn takenpakket was divers en omvatte drie hoofdonderdelen: (1) het ontwikkelen van een integratie tussen Vue 3 en WebFlow om geavanceerde logica toe te voegen aan de bedrijfswebsite, (2) het aansturen van werknemers om te zorgen dat de websiteontwikkeling soepel verliep, en (3) het optimaliseren van de interne Scrum-processen. Als resultaat van mijn werk functioneert de website van Software Vrienden nu uitstekend. Bovendien heb ik de Scrum-processen gedocumenteerd en geoptimaliseerd, wat heeft geleid tot een blijvende verbetering in de manier waarop het bedrijf volgens de Scrum-methode werkt.

Methoden en technieken

  • Vue
  • WebFlow
  • Scrum
Februari 2021
 - 
Current
april 2021

Software Developer | MSML

Ik werkte aan de Givver-app, een Android en iOS applicatie ontworpen om verjaardagen, feestdagen en jubilea bij te houden, lootjes te trekken en verlanglijsten te delen. Mijn verantwoordelijkheden omvatten app-ontwikkeling in React Native en backend-ontwikkeling in PHP Laravel. Het bedrijf was druk met andere projecten en had een naderende deadline, dus mijn specifieke opdracht was om de functionaliteiten voor verlanglijsten te ontwikkelen. Ik voltooide deze taak met succes, en de nieuwe functionaliteiten zijn nu beschikbaar in de meest recente versies van de app in de app stores. De opdrachtgever was zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde werk.

Methoden en technieken

  • PHP
  • Laravel
  • React Native
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Februari 2020
 - 
Current
september 2021

Software Developer | Online Gastheer

Ik werkte aan Online Gastheer, een gespecialiseerd reserveringssysteem gericht op gastcontact. Mijn verantwoordelijkheden omvatten de ontwikkeling van de webapp met behulp van JavaScript, Vue, CSS en HTML, evenals backend-ontwikkeling met Python, AWS Lambda en NodeJS. Daarnaast implementeerde ik een volledig nieuw design voor de beheerpagina met modulaire componenten en ontwikkelde ik een beheerapplicatie voor het verkoopteam. De opdracht was om het bestaande reserveringssysteem verder te ontwikkelen. De aanpassingen en verbeteringen die ik aanbracht, werden zeer goed ontvangen door de gebruikers. Helaas werd door de impact van Covid aangegeven dat er te weinig budget was om verder te gaan met de ontwikkeling en het adverteren van het platform.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
  • Python
  • AWS Lambda
  • Node.JS
Juli 2017
 - 
Current
juni 2018

Software Developer | TeamValue

Ik werkte aan TeamNow, een managementgame gericht op het groot-mkb, grootbedrijven en overheden, met als doel teamprestaties te verbeteren door real-time inzichten. Mijn taken omvatten het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen voor WebGL, gebruikmakend van Unity en C#. Daarnaast herschreef ik grotendeels een bestaande .NET Core API die communiceerde met een MySQL-database. Ik voegde ook OAuth 2.0 authorization code flow van het Microsoft identity platform toe aan zowel de game als de API. Na het afronden van de MVP (Minimum Viable Product) voor TeamNow was de opdracht om de applicatie verder te ontwikkelen.

Methoden en technieken

  • WebGL
  • Unity
  • C#
  • .NET Core
  • API
  • MySQL
  • OAuth 2.0
Augustus 2019
 - 
Current
februari 2020

Stage Backend Development Flow Optimalisatie | Online Gastheer

Tijdens mijn rol in dit project was ik verantwoordelijk voor het onderzoeken van de backend development flow en het ontwikkelen van een applicatie om deze te verbeteren. Mijn taken omvatten de ontwikkeling van een webapplicatie met behulp van JavaScript, VueX, CSS en HTML. Ik was ook betrokken bij het vertalen van klantverzoeken naar implementeerbare functies en het aanbrengen van structuur in bestaande projecten.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
September 2017
 - 
Current
februari 2018

Stage Game Ontwikkelaar | TeamValue

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL
Augustus 2014
 - 
Current
januari 2015

Stage Game Ontwikkeling | Future of Fame

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL

/ FAQ

Hoe word ik een partner?

Als je onze partner wil worden dan kun je gemakkelijk een korte vragenlijst invullen. Hierin geef je aan wat jullie segment is is en waar we jullie vacatures kunnen vinden. Verder geef je aan geen stoute dingen te doen. Meld je nu aan via https://partner-worden.paperform.co/

Zijn de namen in de cv's echt?

De cv's zijn van echte nerds. Echter, om privacyredenen worden de namen geanonimiseerd bij de eerste keer aandragen. De daadwerkelijke namen worden pas gedeeld wanneer er een concreet voorstel in behandeling is met klanten of partners.

Wat betekent het als ik een partner ben?

Als je een partner bent van Software Vrienden krijg je als eerste te horen wanneer er nieuwe nerds beschikbaar zijn. Ook houden we je openstaande vacatures in de gaten en geven we je een alert wanneer er een match is. Partner worden is gratis en kan gemakkelijk via https://partner-worden.paperform.co/

Kennen jullie de beschikbare nerds?

Jazeker. Alle nerds die je ziet zijn onze vrienden. Sommige zijn bij ons in dienst, anderen zijn ZZP. Voordat wij een nerd beschikbaar stellen doen wij nauwkeurig onderzoek naar dienst persoonlijkheid en skills. Soms doen we hiernaast ook nog tests om de skills te toetsen en vaak laten we verschillende screenings uitvoeren zoals een referentie-check of een ID check.

Zijn alle nerds bij jullie in dienst?

Sommige nerds zijn bij ons in dienst, anderen zijn zzp'er. Voordat wij een nerd beschikbaar stellen, doen wij nauwkeurig onderzoek naar hun persoonlijkheid en skills. Soms doen we hiernaast ook nog tests om de skills te toetsen en vaak laten we verschillende screenings uitvoeren zoals een referentie-check of een ID check.

Kan ik een nerd direct inhuren?

Soms is het voor een organisatie belangrijk om de schakel kort te houden. Hiervoor is het soms mogelijk om een nerd direct in te huren als zzp’er. Software Vrienden vraagt in dit geval het bedrijf om een margin-only kickback-fee zodat het bedrijf direct met de nerd een overeenkomst kan aangaan.

/ Techniques I worked with

JavaScript
C#
PHP
C++
Python
HTML
CSS
Java
Next.JS
Node.JS
React
Laravel
.NET
.NET Core
Unity
Unreal Engine 4
WebGL
Cees
Hi welkom op mijn resume pagina! Klik op de button hieronder om met mij te chatten.
Stel mij een vraag!
Cees
Hi welkom op mijn resume pagina! Wat wil je weten?
...
Laat je email achter om je bericht te verzenden!
Hi welkom op mijn resume pagina! Wat wil je weten?
...
Je bericht is verzonden! 
Cees
 neemt zo snel mogelijk contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Cees

Senior

JavaScript / Vue Developer

Beschikbaar vanaf: 
Binnenkort beschikbaar
Oct 2023
Per Direct
Per Direct
Uur beschikbaar: 
40
Talen: 
NL, EN
Residentie: 
Apeldoorn
Nederland
Dagen op kantoor: 
In Overleg
Max reistijd per dag: 
2
uur
In Overleg

/ Skill Matrix

Language / Framework

JavaScript
VueJS
.Net
.NET
C#
HTML
CSS
Unity
Next.JS
React
Java
.NET Core
Node.JS
C++
Unreal Engine 4
Python
PHP
Laravel

Level

Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior

Years of Experience

10
10
12
10
10
10
10
10
6
4
4
3
3
3
3
2
2
2

/ Personal Information

/ Work Experience

Januari 2022
 - 
Current
september 2023

Software Developer | Berlinger

Ik werkte aan de Berlinger SmartView webapplicatie, die wereldwijd door grote bedrijven werd gebruikt om sensorgegevens zoals temperatuur en luchtvochtigheid te monitoren. Het oorspronkelijke platform was verouderd en gebouwd in PHP, Smarty en JavaScript. Vanwege de introductie van een nieuw type sensor kreeg ik de opdracht om de website volledig opnieuw te ontwikkelen als een schaalbare Vue 3 Web App. Ik was verantwoordelijk voor de backend-ontwikkeling in PHP Laravel en Node.JS. Daarnaast gaf ik advies over de functionaliteiten, stuurde een frontend ontwikkelteam van meer dan 6 personen aan, en assisteerde de product owner bij het creëren van user stories. De eerste officiële release ging live en werd meteen in gebruik genomen door grote farmaceutische klanten. Verdere ontwikkelingen waren gepland, maar deze waren afhankelijk van de feedback die werd verzameld uit trials met de huidige versie.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • PHP
  • Smarty
  • Node.JS
  • Laravel
April 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Mijn Improvers

Ik werkte aan Mijn Improvers, een innovatief verkoopplatform waar bedrijven hun producten en diensten kunnen aanbieden via campagnes. Het oorspronkelijke platform was gebouwd in SalesForce en de opdracht was om dit volledig opnieuw op te bouwen met een nieuw design. Ik was verantwoordelijk voor zowel de frontend-ontwikkeling in Vue 3 als de backend-ontwikkeling in Strapi. Daarnaast stuurde ik een team van 3 tot 5 personen aan. Op woensdag 21 juli ging de nieuwe versie van Mijn Improvers live. De lancering verliep soepel en we ontvingen veel positieve feedback. Het platform wordt nu actief gebruikt door honderden zelfstandige verkopers.

Methoden en technieken

  • Vue
  • Strapi
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Software Vrienden

Ik werkte bij Software Vrienden, een detacheringsbedrijf gespecialiseerd in softwareontwikkeling. Mijn takenpakket was divers en omvatte drie hoofdonderdelen: (1) het ontwikkelen van een integratie tussen Vue 3 en WebFlow om geavanceerde logica toe te voegen aan de bedrijfswebsite, (2) het aansturen van werknemers om te zorgen dat de websiteontwikkeling soepel verliep, en (3) het optimaliseren van de interne Scrum-processen. Als resultaat van mijn werk functioneert de website van Software Vrienden nu uitstekend. Bovendien heb ik de Scrum-processen gedocumenteerd en geoptimaliseerd, wat heeft geleid tot een blijvende verbetering in de manier waarop het bedrijf volgens de Scrum-methode werkt.

Methoden en technieken

  • Vue
  • WebFlow
  • Scrum
Februari 2021
 - 
Current
april 2021

Software Developer | MSML

Ik werkte aan de Givver-app, een Android en iOS applicatie ontworpen om verjaardagen, feestdagen en jubilea bij te houden, lootjes te trekken en verlanglijsten te delen. Mijn verantwoordelijkheden omvatten app-ontwikkeling in React Native en backend-ontwikkeling in PHP Laravel. Het bedrijf was druk met andere projecten en had een naderende deadline, dus mijn specifieke opdracht was om de functionaliteiten voor verlanglijsten te ontwikkelen. Ik voltooide deze taak met succes, en de nieuwe functionaliteiten zijn nu beschikbaar in de meest recente versies van de app in de app stores. De opdrachtgever was zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde werk.

Methoden en technieken

  • PHP
  • Laravel
  • React Native
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Februari 2020
 - 
Current
september 2021

Software Developer | Online Gastheer

Ik werkte aan Online Gastheer, een gespecialiseerd reserveringssysteem gericht op gastcontact. Mijn verantwoordelijkheden omvatten de ontwikkeling van de webapp met behulp van JavaScript, Vue, CSS en HTML, evenals backend-ontwikkeling met Python, AWS Lambda en NodeJS. Daarnaast implementeerde ik een volledig nieuw design voor de beheerpagina met modulaire componenten en ontwikkelde ik een beheerapplicatie voor het verkoopteam. De opdracht was om het bestaande reserveringssysteem verder te ontwikkelen. De aanpassingen en verbeteringen die ik aanbracht, werden zeer goed ontvangen door de gebruikers. Helaas werd door de impact van Covid aangegeven dat er te weinig budget was om verder te gaan met de ontwikkeling en het adverteren van het platform.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
  • Python
  • AWS Lambda
  • Node.JS
Juli 2017
 - 
Current
juni 2018

Software Developer | TeamValue

Ik werkte aan TeamNow, een managementgame gericht op het groot-mkb, grootbedrijven en overheden, met als doel teamprestaties te verbeteren door real-time inzichten. Mijn taken omvatten het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen voor WebGL, gebruikmakend van Unity en C#. Daarnaast herschreef ik grotendeels een bestaande .NET Core API die communiceerde met een MySQL-database. Ik voegde ook OAuth 2.0 authorization code flow van het Microsoft identity platform toe aan zowel de game als de API. Na het afronden van de MVP (Minimum Viable Product) voor TeamNow was de opdracht om de applicatie verder te ontwikkelen.

Methoden en technieken

  • WebGL
  • Unity
  • C#
  • .NET Core
  • API
  • MySQL
  • OAuth 2.0
Augustus 2019
 - 
Current
februari 2020

Stage Backend Development Flow Optimalisatie | Online Gastheer

Tijdens mijn rol in dit project was ik verantwoordelijk voor het onderzoeken van de backend development flow en het ontwikkelen van een applicatie om deze te verbeteren. Mijn taken omvatten de ontwikkeling van een webapplicatie met behulp van JavaScript, VueX, CSS en HTML. Ik was ook betrokken bij het vertalen van klantverzoeken naar implementeerbare functies en het aanbrengen van structuur in bestaande projecten.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
September 2017
 - 
Current
februari 2018

Stage Game Ontwikkelaar | TeamValue

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL
Augustus 2014
 - 
Current
januari 2015

Stage Game Ontwikkeling | Future of Fame

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL

/ Techniques I worked with

JavaScript
C#
PHP
C++
Python
HTML
CSS
Java
Next.JS
Node.JS
React
Laravel
.NET
.NET Core
Unity
Unreal Engine 4
WebGL

Cees

Senior

JavaScript / Vue Developer

Beschikbaar vanaf: 
Binnenkort beschikbaar
Oct 2023
Per Direct
Per Direct
Uur beschikbaar: 
40
Talen: 
NL, EN
Residentie: 
Apeldoorn
Nederland
Dagen op kantoor: 
In Overleg
Max reistijd per dag: 
2
uur
In Overleg
Tariefindicatie: 
75

/ Skill Matrix

Language / Framework

JavaScript
VueJS
.Net
.NET
C#
HTML
CSS
Unity
Next.JS
React
Java
.NET Core
Node.JS
C++
Unreal Engine 4
Python
PHP
Laravel

Level

Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Senior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior
Medior

Years of Experience

10
10
12
10
10
10
10
10
6
4
4
3
3
3
3
2
2
2

/ Personal Information

/ Work Experience

Januari 2022
 - 
Current
september 2023

Software Developer | Berlinger

Ik werkte aan de Berlinger SmartView webapplicatie, die wereldwijd door grote bedrijven werd gebruikt om sensorgegevens zoals temperatuur en luchtvochtigheid te monitoren. Het oorspronkelijke platform was verouderd en gebouwd in PHP, Smarty en JavaScript. Vanwege de introductie van een nieuw type sensor kreeg ik de opdracht om de website volledig opnieuw te ontwikkelen als een schaalbare Vue 3 Web App. Ik was verantwoordelijk voor de backend-ontwikkeling in PHP Laravel en Node.JS. Daarnaast gaf ik advies over de functionaliteiten, stuurde een frontend ontwikkelteam van meer dan 6 personen aan, en assisteerde de product owner bij het creëren van user stories. De eerste officiële release ging live en werd meteen in gebruik genomen door grote farmaceutische klanten. Verdere ontwikkelingen waren gepland, maar deze waren afhankelijk van de feedback die werd verzameld uit trials met de huidige versie.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • PHP
  • Smarty
  • Node.JS
  • Laravel
April 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Mijn Improvers

Ik werkte aan Mijn Improvers, een innovatief verkoopplatform waar bedrijven hun producten en diensten kunnen aanbieden via campagnes. Het oorspronkelijke platform was gebouwd in SalesForce en de opdracht was om dit volledig opnieuw op te bouwen met een nieuw design. Ik was verantwoordelijk voor zowel de frontend-ontwikkeling in Vue 3 als de backend-ontwikkeling in Strapi. Daarnaast stuurde ik een team van 3 tot 5 personen aan. Op woensdag 21 juli ging de nieuwe versie van Mijn Improvers live. De lancering verliep soepel en we ontvingen veel positieve feedback. Het platform wordt nu actief gebruikt door honderden zelfstandige verkopers.

Methoden en technieken

  • Vue
  • Strapi
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Software Vrienden

Ik werkte bij Software Vrienden, een detacheringsbedrijf gespecialiseerd in softwareontwikkeling. Mijn takenpakket was divers en omvatte drie hoofdonderdelen: (1) het ontwikkelen van een integratie tussen Vue 3 en WebFlow om geavanceerde logica toe te voegen aan de bedrijfswebsite, (2) het aansturen van werknemers om te zorgen dat de websiteontwikkeling soepel verliep, en (3) het optimaliseren van de interne Scrum-processen. Als resultaat van mijn werk functioneert de website van Software Vrienden nu uitstekend. Bovendien heb ik de Scrum-processen gedocumenteerd en geoptimaliseerd, wat heeft geleid tot een blijvende verbetering in de manier waarop het bedrijf volgens de Scrum-methode werkt.

Methoden en technieken

  • Vue
  • WebFlow
  • Scrum
Februari 2021
 - 
Current
april 2021

Software Developer | MSML

Ik werkte aan de Givver-app, een Android en iOS applicatie ontworpen om verjaardagen, feestdagen en jubilea bij te houden, lootjes te trekken en verlanglijsten te delen. Mijn verantwoordelijkheden omvatten app-ontwikkeling in React Native en backend-ontwikkeling in PHP Laravel. Het bedrijf was druk met andere projecten en had een naderende deadline, dus mijn specifieke opdracht was om de functionaliteiten voor verlanglijsten te ontwikkelen. Ik voltooide deze taak met succes, en de nieuwe functionaliteiten zijn nu beschikbaar in de meest recente versies van de app in de app stores. De opdrachtgever was zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde werk.

Methoden en technieken

  • PHP
  • Laravel
  • React Native
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Augustus 2021
 - 
Current
januari 2022

Software Developer | Blue Mountain

Ik werkte aan de Coffee Corner Configurator, een applicatie bedoeld om een virtuele koffiehoek in te richten en een offerte aan te vragen. Mijn taak was het ontwikkelen van een 3D-webapplicatie met behulp van WebGL en Unity C#. Het doel was om een interactieve ervaring te creëren die bruikbaar is op een website. Ik voltooide de Minimum Viable Product (M.V.P.) versie van de applicatie. Echter, voordat de applicatie verder getest kon worden door gebruikers, werd aangegeven dat er door omstandigheden geen budget meer beschikbaar was voor verdere ontwikkeling.

Methoden en technieken

  • Unity
  • C#
  • WebGL
Februari 2020
 - 
Current
september 2021

Software Developer | Online Gastheer

Ik werkte aan Online Gastheer, een gespecialiseerd reserveringssysteem gericht op gastcontact. Mijn verantwoordelijkheden omvatten de ontwikkeling van de webapp met behulp van JavaScript, Vue, CSS en HTML, evenals backend-ontwikkeling met Python, AWS Lambda en NodeJS. Daarnaast implementeerde ik een volledig nieuw design voor de beheerpagina met modulaire componenten en ontwikkelde ik een beheerapplicatie voor het verkoopteam. De opdracht was om het bestaande reserveringssysteem verder te ontwikkelen. De aanpassingen en verbeteringen die ik aanbracht, werden zeer goed ontvangen door de gebruikers. Helaas werd door de impact van Covid aangegeven dat er te weinig budget was om verder te gaan met de ontwikkeling en het adverteren van het platform.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
  • Python
  • AWS Lambda
  • Node.JS
Juli 2017
 - 
Current
juni 2018

Software Developer | TeamValue

Ik werkte aan TeamNow, een managementgame gericht op het groot-mkb, grootbedrijven en overheden, met als doel teamprestaties te verbeteren door real-time inzichten. Mijn taken omvatten het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen voor WebGL, gebruikmakend van Unity en C#. Daarnaast herschreef ik grotendeels een bestaande .NET Core API die communiceerde met een MySQL-database. Ik voegde ook OAuth 2.0 authorization code flow van het Microsoft identity platform toe aan zowel de game als de API. Na het afronden van de MVP (Minimum Viable Product) voor TeamNow was de opdracht om de applicatie verder te ontwikkelen.

Methoden en technieken

  • WebGL
  • Unity
  • C#
  • .NET Core
  • API
  • MySQL
  • OAuth 2.0
Augustus 2019
 - 
Current
februari 2020

Stage Backend Development Flow Optimalisatie | Online Gastheer

Tijdens mijn rol in dit project was ik verantwoordelijk voor het onderzoeken van de backend development flow en het ontwikkelen van een applicatie om deze te verbeteren. Mijn taken omvatten de ontwikkeling van een webapplicatie met behulp van JavaScript, VueX, CSS en HTML. Ik was ook betrokken bij het vertalen van klantverzoeken naar implementeerbare functies en het aanbrengen van structuur in bestaande projecten.

Methoden en technieken

  • JavaScript
  • Vue
  • CSS
  • HTML
September 2017
 - 
Current
februari 2018

Stage Game Ontwikkelaar | TeamValue

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL
Augustus 2014
 - 
Current
januari 2015

Stage Game Ontwikkeling | Future of Fame

Bij TeamNow was ik betrokken bij het ontwikkelen van een game/app met gamification-elementen, specifiek gericht op WebGL. De technologieën die we gebruikten waren voornamelijk Unity en C#. Een van mijn verantwoordelijkheden was het beheer van een MySQL-database die speciaal voor deze game was opgezet. Daarnaast heb ik een professionele presentatie voorbereid en gehouden tijdens een conventie van de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals (KNVI).

Methoden en technieken

  • MySQL
  • C#
  • Unity
  • WebGL

/ Techniques I worked with

JavaScript
C#
PHP
C++
Python
HTML
CSS
Java
Next.JS
Node.JS
React
Laravel
.NET
.NET Core
Unity
Unreal Engine 4
WebGL