Robert is een ervaren applicatie- en game developer met meer dan 10 jaar ervaring in C#, Unity, Android en webontwikkeling. Hij bouwde o.a. de Android-game Chigos in Rugville, werkte aan crypto-projecten, en leverde innovatieve software bij Appical, Camarilla en de Politie.
Zijn kracht ligt in creatieve oplossingen, technische haalbaarheid, en het zelfstandig realiseren van complete producten – van design tot implementatie.
Robert is beschikbaar voor 24–40 uur per week, spreekt Nederlands en Engels, woont in Amsterdam en is bereid om 1 uur per dag te reizen. Zijn persoonlijkheidstype is INTJ.
Taal | Niveau | Jaren ervaring |
---|---|---|
C# | Senior | 10+ |
Unity | Senior | 8 |
Git | Senior | 8 |
JavaScript | Senior | 8 |
CSS | Senior | 8 |
HTML | Senior | 8 |
Kotlin | Senior | 4 |
React | Medior | 3 |
Solidity | Junior | 1 |
Python | Junior | <1 |
Januari 2019 – heden
Zelfstandig ontwerp en ontwikkeling van diverse projecten, waaronder Android-game Chigos in Rugville, NFT-projecten en datingwebsite Catchamatch.com. Werkt volgens agile methodiek.
Methoden en technieken
Unity, Web, Agile, Android
Februari 2017 – december 2019
Van de grond af ontwikkeld Android-applicatie, het kernproduct van Appical. Interim designer en developer voor een stabiele app die bijdroeg aan significante omzetgroei.
Methoden en technieken
Native Android, Kotlin, Agile, Scrum
Augustus 2016 – maart 2017
Doorontwikkeling van sociale media app in Xamarin, wat leidde tot overname door Appical.
Methoden en technieken
Xamarin Native Android, C#, Agile, Scrum
Januari 2015 – december 2016
Bouwde controle-app voor Transport Politie, opgenomen in officiële app-lijn (MEOS). Focus op privacy en veiligheid.
Methoden en technieken
Web, Knockout JS, Citrix, Agile, Scrum
Januari 2013 – december 2015
Proof of Concepts met Google Glass, Oculus Rift en Unity. Bijgedragen aan klantgroei en exposure.
Methoden en technieken
Google Glass, Oculus Rift, Unity, Agile, Pressure Cooker
Januari 2008 – december 2012
Multitouch-applicaties voor Microsoft Surface. Winnende innovatie-awards en nieuwe klanten gegenereerd.
Methoden en technieken
WPF, Microsoft Surface, XNA, Agile, Pressure Cooker
Januari 2005 – december 2007
Werkzaam als .NET developer.
Methoden en technieken
.NET
Abstract
, Agile
, Android Studio
, Animation design
, Architecture components
, C#
, ChatGPT
, Circle CI
, Citrix
, Continuous deployment
, Continuous integration
, CSS
, Dependency injection
, Design patterns
, Ethereum
, Firebase
, Gemini
, Git
, Google Glass
, HTML
, JavaScript
, Jetpack
, Kotlin
, Life cycle management
, Livedata
, Material design
, Microsoft .NET
, Microsoft Surface
, MVVM
, Oculus Rift
, Performance tools
, Play Store Console
, Postman
, Python
, React
, Retrofit
, Room
, Scrum
, Sketch
, Solidity
, Solana
, Target Process
, Unity
, VSCode
, Web
, Web3
, WPF
, Xamarin
, XNA