Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
35+
30+
25+
25+
25+
20+
20+
20+
20+
20+
20+
15+
15+
15+
10+
10+
10+
LU Wageningen
Alle screenings zijn uitgevoerd door onze screeningspartner PESCHECK.
Hoe hoger de TypeRacer-score hoe sneller de developer jouw code gaat kloppen en dus het project afrondt. Zelf een TypeRace doen? Dat kan hier! De afkorting 'WPM' staat voor 'words per minute'.
Bij HIG Traffic Systems was ik verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van softwareoplossingen binnen de verkeersmanagementsector. Ik werkte aan diverse projecten, waaronder het beheren van een landelijk netwerk voor verkeersmetingen, het ontwikkelen van rapportagesystemen en het implementeren van het SOS V2-systeem voor snelheidsmonitoring in tunnels. Voor het Havenbedrijf Rotterdam ontwierp ik een exportfunctionaliteit voor Bluetooth-data, en voor de RET in Rotterdam ontwikkelde ik draadloze communicatie-infrastructuur en backoffice-software.
Naast mijn werk aan projecten ondersteunde ik sales- en serviceteams en leverde ik technische schattingen en planningen voor offertes. Ik combineerde mijn pragmatische aanpak met sterke analytische vaardigheden om complexe software-implementaties succesvol af te ronden.
Methoden en technieken
Bij ATOS Origin werkte ik aan diverse kleine projecten met verschillende opdrachtgevers. Focus lag op ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Werkt voornamelijk in verkeersbeheeroplossingen zoals ITM en trajectcontrole. Betrokken bij specificatie, ontwerp en certificering van software.
Methoden en technieken
Werkzaam aan diverse kleinere projecten, met verantwoordelijkheden in ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Betrokken bij grote en kleine projecten, waaronder internationale detacheringen in Braunschweig en München. Bijdrage aan functioneel en technisch ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Als je onze partner wil worden dan kun je gemakkelijk een korte vragenlijst invullen. Hierin geef je aan wat jullie segment is is en waar we jullie vacatures kunnen vinden. Verder geef je aan geen stoute dingen te doen. Meld je nu aan via https://partner-worden.paperform.co/
De cv's zijn van echte nerds. Echter, om privacyredenen worden de namen geanonimiseerd bij de eerste keer aandragen. De daadwerkelijke namen worden pas gedeeld wanneer er een concreet voorstel in behandeling is met klanten of partners.
Als je een partner bent van Software Vrienden krijg je als eerste te horen wanneer er nieuwe nerds beschikbaar zijn. Ook houden we je openstaande vacatures in de gaten en geven we je een alert wanneer er een match is. Partner worden is gratis en kan gemakkelijk via https://partner-worden.paperform.co/
Jazeker. Alle nerds die je ziet zijn onze vrienden. Sommige zijn bij ons in dienst, anderen zijn ZZP. Voordat wij een nerd beschikbaar stellen doen wij nauwkeurig onderzoek naar dienst persoonlijkheid en skills. Soms doen we hiernaast ook nog tests om de skills te toetsen en vaak laten we verschillende screenings uitvoeren zoals een referentie-check of een ID check.
Sommige nerds zijn bij ons in dienst, anderen zijn zzp'er. Voordat wij een nerd beschikbaar stellen, doen wij nauwkeurig onderzoek naar hun persoonlijkheid en skills. Soms doen we hiernaast ook nog tests om de skills te toetsen en vaak laten we verschillende screenings uitvoeren zoals een referentie-check of een ID check.
Soms is het voor een organisatie belangrijk om de schakel kort te houden. Hiervoor is het soms mogelijk om een nerd direct in te huren als zzp’er. Software Vrienden vraagt in dit geval het bedrijf om een margin-only kickback-fee zodat het bedrijf direct met de nerd een overeenkomst kan aangaan.
Het is altijd goed om aanvullende informatie door te geven. Dit zorgt ervoor dat jouw profiel nog completer is en aantrekkelijker wordt voor opdrachtgevers. Je kunt dit doorgeven aan ons via de app! We zijn trouwens bezig met een self service oplossing waarin je zelf alles kunt bijhouden.
Uiteraard! Naarmate je skill niveau groeit, groeit ook je tarief! Wij leggen geen beperkingen op met betrekking tot het bepalen van het tarief, omdat we standaard een matching fee hanteren bovenop jouw tarief die we in rekening brengen bij de partner. De kans op een interessante opdracht neemt toe als je tarief lager is. Wil je advies? Neem gerust contact op! Dan delen wij onze observaties op basis van onze kennis van de markt en jouw ervaring.
No worries. We pauzeren je nerdprofiel en houden contact als je andere klus bijna verloopt zodat we al meteen een klus hebben geregeld als je contract stopt. Ideaal toch?
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
35+
30+
25+
25+
25+
20+
20+
20+
20+
20+
20+
15+
15+
15+
10+
10+
10+
Bij HIG Traffic Systems was ik verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van softwareoplossingen binnen de verkeersmanagementsector. Ik werkte aan diverse projecten, waaronder het beheren van een landelijk netwerk voor verkeersmetingen, het ontwikkelen van rapportagesystemen en het implementeren van het SOS V2-systeem voor snelheidsmonitoring in tunnels. Voor het Havenbedrijf Rotterdam ontwierp ik een exportfunctionaliteit voor Bluetooth-data, en voor de RET in Rotterdam ontwikkelde ik draadloze communicatie-infrastructuur en backoffice-software.
Naast mijn werk aan projecten ondersteunde ik sales- en serviceteams en leverde ik technische schattingen en planningen voor offertes. Ik combineerde mijn pragmatische aanpak met sterke analytische vaardigheden om complexe software-implementaties succesvol af te ronden.
Methoden en technieken
Bij ATOS Origin werkte ik aan diverse kleine projecten met verschillende opdrachtgevers. Focus lag op ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Werkt voornamelijk in verkeersbeheeroplossingen zoals ITM en trajectcontrole. Betrokken bij specificatie, ontwerp en certificering van software.
Methoden en technieken
Werkzaam aan diverse kleinere projecten, met verantwoordelijkheden in ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Betrokken bij grote en kleine projecten, waaronder internationale detacheringen in Braunschweig en München. Bijdrage aan functioneel en technisch ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
Elite
35+
30+
25+
25+
25+
20+
20+
20+
20+
20+
20+
15+
15+
15+
10+
10+
10+
Bij HIG Traffic Systems was ik verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van softwareoplossingen binnen de verkeersmanagementsector. Ik werkte aan diverse projecten, waaronder het beheren van een landelijk netwerk voor verkeersmetingen, het ontwikkelen van rapportagesystemen en het implementeren van het SOS V2-systeem voor snelheidsmonitoring in tunnels. Voor het Havenbedrijf Rotterdam ontwierp ik een exportfunctionaliteit voor Bluetooth-data, en voor de RET in Rotterdam ontwikkelde ik draadloze communicatie-infrastructuur en backoffice-software.
Naast mijn werk aan projecten ondersteunde ik sales- en serviceteams en leverde ik technische schattingen en planningen voor offertes. Ik combineerde mijn pragmatische aanpak met sterke analytische vaardigheden om complexe software-implementaties succesvol af te ronden.
Methoden en technieken
Bij ATOS Origin werkte ik aan diverse kleine projecten met verschillende opdrachtgevers. Focus lag op ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Werkt voornamelijk in verkeersbeheeroplossingen zoals ITM en trajectcontrole. Betrokken bij specificatie, ontwerp en certificering van software.
Methoden en technieken
Werkzaam aan diverse kleinere projecten, met verantwoordelijkheden in ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken
Betrokken bij grote en kleine projecten, waaronder internationale detacheringen in Braunschweig en München. Bijdrage aan functioneel en technisch ontwerp, programmering en testen.
Methoden en technieken